About this Event
El Reial Cercle Artístic de Barcelona acull l’obra de maduresa d’Eva Armisén a l’exposició La vida pintada, que es podrà visitar del 22 de gener al 19 d’abril a les sales del Palau Pignatelli. Avalada per una sòlida projecció internacional, l’artista torna per la porta gran a la ciutat on es va formar i on va decidir establir la seva trajectòria. En aquesta gran exposició monogràfica, Barcelona esdevé escenari i, alhora, part viva del relat expositiu.
Durant la visita, d’una durada aproximada de 45 minuts a 1 hora, recorrerem l’exposició a través de pintures, ceràmiques i dibuixos, descobrint els temes, processos i relats que travessen l’obra d’Armisén, així com les històries que s’amaguen darrere de cada traç.
Aquestes visites estan adreçades a públic general, no requereixen coneixements previs i estan concebudes com un espai de descoberta, diàleg i reflexió compartida al voltant de l’art contemporani.
Informació important:
– Les visites guiades requereixen una quota mínim de 10 persones per poder-se dur a terme. En cas de no assolir-se aquest nombre d’inscripcions, la visita serà cancel·lada i s’oferirà a les persones inscrites la possibilitat de reubicar-se en una altra visita disponible o sol·licitar el reemborsament íntegre de l’import del tiquet.
– L’espai expositiu no està adaptat per a persones amb mobilitat reduïda.
– L’idioma d’aquesta visita és el català. Per a visites en castellà o anglès, consulteu la pàgina principal.
– Els menors de 16 anys han de venir acompanyats d’un adult.
Event Venue & Nearby Stays
Reial Cercle Artístic de Barcelona, 5 Carrer dels Arcs, Barcelona, Spain
EUR 11.32



![GRADO OFICIAL LEINN\/ PUERTAS ABIERTAS BARCELONA [28 FEB | 10:30]](https://cdn-ip.allevents.in/s/rs:fill:500:250/g:sm/sh:100/aHR0cHM6Ly9jZG4tYXouYWxsZXZlbnRzLmluL2V2ZW50czEwL2Jhbm5lcnMvYzQ2NzdmYzkwZTBkYWEzNTFmMWY5NDBhMDE1ZjMzMDU3MWE3OTFkNjEwNDk3MDczNGUzZmNjOTUzOGQ4YTliMy1yaW1nLXcxMjAwLWg3MDItZGNlMWQ4MTYtZ21pci5qcGc_dj0xNzY4OTE4NTM2.avif)








