Advertisement
Torna aquesta fantàstica jornada cívica i participativa oberta a tota la ciutadania, on el vehicle de dues rodes es convertirà de nou en el protagonista absolut. El proper diumenge 31 de maig torna la Festa de la Bicicleta, aquest any amb un protagonista destacat: el Tour de França!
Una pedalada popular oberta a la participació de tothom sense cap restricció d’edat, amb un recorregut cèntric de 12 quilòmetres, amb sortida al carrer Aragó cantonada Passeig Sant Joan per finalitzar tot just sota l’Arc de Triomf al Passeig Lluis Companys on començarà la festa de la bicicleta a partir de les 10.00 hores fins les 14,00 hores una gran trobada plena d’activitats per a tots els públics.
La Festa de la Bicicleta vol promoure l’ús d’aquest tipus de transport, amb la mirada posada a un model de mobilitat segura, sostenible i saludable. Podrem gaudir d’una fira de més de 30 entitats vinculades al món de la mobilitat sostenible, amb activitats per a tots els públics com jocs d’andròmines, circuits de bicicleta i cargobikes, tast de bicicletes elèctriques, sorteig de productes
Per participar visiteu la nostre web
www.voluntaris2000.org
Advertisement
Event Venue
Arc de Triomf, Arc del Triomf,Barcelona, Spain
Tickets
Concerts, fests, parties, meetups - all the happenings, one place.










