About this Event
El pròxim dimarts 21 d’octubre, a les 13:00 h, ens retrobarem a l’Hotel Novotel Barcelona City per celebrar un nou dinar del cicle Dones en Valor.
Aquesta vegada posarem el focus en la recerca i al sector immobiliari, amb dues ponents de primer nivell que compartiran la seva visió i experiència: Laura Caballero, Head of Research & Strategy i directora de l’oficina de Barcelona de JLL i Marta Esclapés, Partner i Head of Research a Cushman & Wakefield.
Un debat, moderat per Sonia Gil-Gibernau, Presidenta de la Comissió de Dones en Valor i General Manager al Novotel Barcelona City sobre els nous reptes i oportunitats que la recerca i la innovació tecnològica estan generant en el real estate, així com sobre el paper de les dones que lideren aquesta transformació dins del sector.
Serà una ocasió única per conèixer de primera mà les tendències que estan marcant el futur del mercat immobiliari i, alhora, posar en valor el lideratge femení en un àmbit clau per al 22@ i la ciutat de Barcelona.
Event Venue & Nearby Stays
Hotel Novotel Barcelona City, 201 Avinguda Diagonal, Barcelona, Spain
EUR 54.02












